المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : دروس فالدلع والانوثة

الصفحات : [1] 2 3 4

مشمشة حبيبة ميدة
12-12-2010, 11:08 PM
طبعا بعد ما لفيت ع المنتدى كله لف قررت انى اعمل الموضوع ده بس طبعا بتشجيعكم ومشاركتكم هكمل اوكى يا فراشات
اول حاجة كل واحد تعمل لنفسها اسم دلع الوضوع للمتزوجات فقط يا فراشات هستنى الردود والمشاركات عايز اشوف التقييم كمان علشان اكمل واقلكوا هنعمل ايه باسم الدلع

مشمشة حبيبة ميدة
12-13-2010, 12:20 AM
محدش رد ومحدش قال اى حاجة خالص كده ليه بقى كده هزعل منكوا اوى با فراشات يلا تعالوا قولوى رايكوا عايزنى اكمل ولا لأ

روز الجنوب
12-13-2010, 12:31 AM
بنتظارك ياحلوة

فرفوشة11
12-13-2010, 01:08 AM
يالله ننتظر..

رنـــووو
12-13-2010, 01:35 AM
احنا معااااااااااااااااااااااكي ياحلوه وش نسوي

مشمشة حبيبة ميدة
12-13-2010, 01:55 AM
فين اسماء الدلع يلا عايزة ابدا

مشمشة حبيبة ميدة
12-13-2010, 01:58 AM
بصوا معاية وركزوا في كلمة بقولها ، وعايزاكم تنفذوه بالحرف الواحد

(1) اختاري اسم دلع ليكي ، وثبتية
الاسم دة حتكتبية لية في التقرير بتاعك ، في اول التقرير كل واحدة تكتب اسم دلعها (حاقولكم بعدين لية)

(2) استعيني بالله ،وخلي عندك ثقة في نفسك ، ودايماًخلي نيتك ، انك عاوزة تسعدي جوزك وتراضية ، عشان تأخدي بكل حاجة بتعمليها ثواب ان شاء الله

(3) روحي دلوقتي وضبي دلاوبك انتي وجوزك ، اعملي درفة للبس الشغل (البدل) ودرفة للبس الكاجوال ، ورتبي لبس البيت زي ترتيب االمكواه (عشان بعد كدة انتي اللي حتطلعي لجوزك لبس الخروج ، ولبس الشاور) دي من حاجات الدلع اللي حنتكلم عنها ان شاء الله

(4) اذا جوزك سألك اية التغيير دة ، ماترديش علية ، اضحكي ضحكة حلوة كدة وخلاص ، او ممكن تقوليلة مبسوووط ( يعني انتي بتسألية انت مبسوط بالتغيير دة ، بس مش عايزين كلام كتير ، انتي بس قوليلة مبسوووط) ، واديلة حضن خفيف خالص بوسة على خدة وخلاص، اووووعي تلزقي ، وتبوظي التدريب اللي بنعملة

مشمشة حبيبة ميدة
12-13-2010, 02:04 AM
جوزى جيه وطبعا هقوم علشان البى نداء الواجب هسيبكوا واجلكوا بكرة بعد ما انهى نداء الواجب بردوا وهستنى كل الفراشات القمرات الدلوعات يردوا عليا مشمشة بتقول للفراشات تصبحوا على خير

مشمشة حبيبة ميدة
12-13-2010, 02:05 AM
متنسوش التقارير بااااااااااااااااااااااااى

عيون سوزي
12-13-2010, 02:08 AM
وانت من اهل الخير عجبتني نداء الواجب هههه

فداكـ الروح
12-13-2010, 02:11 AM
واصلي يالغلا

!!..قآنون الجذب..!!
12-13-2010, 02:14 AM
كمــلي بالأنتظـآر :)

amool..
12-13-2010, 02:16 AM
..........

مشمشة حبيبة ميدة
12-13-2010, 06:58 PM
:072::072::072::072::072:

مشمشة حبيبة ميدة
12-13-2010, 07:01 PM
مساء الخيرات عل كل الدلوعات انا هنزل الدرس التانى حالا حالا بس طبعا لازم اشوف المشاركات تمام مش هنزل الا لما الكل يجمع عندى هنا فورا

ريف الاشوااق
12-13-2010, 07:38 PM
كملي ننتضرك

منتدي الصحه
12-13-2010, 07:51 PM
وانا معاااكم

مشمشة حبيبة ميدة
12-13-2010, 08:23 PM
همتوتنى ليه مش فى واحدة بس قالت اسم دلعها اللى ببتدلع بيه على جوزها اه اسم يكون لجوزك بس فاهمين دى ولا اوضحها يعنى بتقولى لجوزك ايه وبيقولك ايه بتنادوا بعض فاوقات الروقان ازاى كل واحدة تقولى بتعمل ايه شكلكوا كده هتجننونى معاكوا

مشمشة حبيبة ميدة
12-16-2010, 12:11 AM
بصوا بقى بجد زعالانة منكم جدا وع ذلك انا هقولكوا على درس مهم جدا حالا هنزلوا

مشمشة حبيبة ميدة
12-16-2010, 12:20 AM
بصوا يا دلوووعات ، طبعاً معظمكم مش بيصحى مع جوزه الصبح ، ودة اكبر غلط ، انك تسيبي جوزك ينزل الصبح من غير ما تقفي معاه وتفطري معاه وتشوفيه وهو نازل الصبح ولما يوصل تتصلي تتطمني علية

دايماً خلي جنبك بونبونيرة وحطي فيها شوية ملبس ولبان وشوكلت قطع صوغيرة، عشان لما حاتصحي مع جوزك الصبح مش حتلحقي تقومي تغسلي سنانك ، فلما تفتحي عينك ، خددي بونبوناية وحطيها في بوقك ، وبعدين صحي جوزك وصبحي علية ، وقوليلة (بون بون يا بيبي ) يعني صباح الخير يا حبيبي ، بس انتوا اختاروا مصطلحات خاصة بيكم ،
وهو يقوم يروح الحمام وانتي اغسلي وشك على خفيف وروحي حضري الفطار، واعملي ساندوتشات خفيفة للفطار ، يعني كفاية ساندوتش جبنة خفيف، او بقسماط او قطعة كيك .

وبعدين اقفي معاه وهو بيلبس ، وظبطي اللبس معاه .

(اه نسيت ، انتي حتكوني موضب لبس الشغل من الليل وادواته زي الموبايل والمفاتيح ووفطاره اللي حياخده الشغل )

توصيلة لحد باب الشقة وتديلة بوسة خفيفة وتقوليلة مع السلامة ( اختاري مصطلح للسلام) وتكوني مبتسمة ووشك حلو ، وبعد نص ساعة اتصلي بية ، وقوليلة (مشمشة حبت تطمن عليك انك وصلت ، وبس ، ما تقعديش ترغي كتير)

ريمونده 99
12-16-2010, 03:34 AM
مشمشة حبيبتي موضوعك راائع

كملي بس مو فاهمة قصدك باسم الدلع

قصدك حبيبي وحبيبتي مثلاا

فهمينا اكثر

سديم الصغيرة
12-16-2010, 03:57 AM
حلوووووه دروسك كملي استفدت
بس اتخيل لما يوصل الدوام واتصل عليهاقول وصلت بيستغرب بيقول اش تبغين وييي بأتفشل

كملي دروسك ممتعه

عروسة حبيبها
12-16-2010, 09:22 AM
موضوع رايق

مشمشة حبيبة ميدة
12-16-2010, 06:16 PM
[QUOTE=ريمونده 99;40781519]مشمشة حبيبتي موضوعك راائع

كملي بس مو فاهمة قصدك باسم الدلع

قصدك حبيبي وحبيبتي مثلاا

فهمينا اكثر[/QUOTE

ريموندة بصى يا قمرة انا استنيت حد يسال عن الموضوع ده لانه مهم جدا بس انتى اول حد يسال وعجبنى سؤالك جدا جدا جدا بصى علمى جوزك يندهلك باسم خاص بيكى انتى وهو وبس يعنى انا اسمى شيماء كل الناس تقولى يا شوشو يا اى حاجة وطبعا لانى مش حبيت ان جوزى يبقى زى بقيت الناس قررت انى اعوده على اسم هو بس اللى يقولوهولى مشمشة ولو عايزة تعرفى تعوديه ازاى استنى عليا لحد الحصة اللى بعد الجاية وهقولكوا بس متنسيش الدعاء الله يخليكى ومتنسيش تقوليلى على اى حاجة انتى عايزاها فاى وقت وهتلاقينى اكيد

مشمشة حبيبة ميدة
12-16-2010, 06:26 PM
حلوووووه دروسك كملي استفدت
بس اتخيل لما يوصل الدوام واتصل عليهاقول وصلت بيستغرب بيقول اش تبغين وييي بأتفشل

كملي دروسك ممتعه

ه
ههههههههههههههه سديم اسمك حلو ايه معناه يا قمر
بصى انتى خليكى ذكية شويتيتن استخدمى دهاء المراة ما هو انتى اصلا موصلاه لحد الباب ومفطراه ومحضراله فطار ياخده معاه ومظبطة نفسك من قبل كده وبعدين خليكى واثقة فنفسك واعرفى انه هيستغرب بس هيتبسط واوعى لما يصدك مرة مش تكرريها واعرفى كويس اانك بتعملى لمراضاة ربنا فالاول وبعدين جوزك وعلشان تخليه يغض بصره اعرفى كويس هو ممكن يستغربك اوى بس هيتعود ولازم كلامك يبقى بحني ونعومة يعنى اتصلى بيه الو ازيك يا قلبى اصلى حبيت اطمن عليك وكام كلمة حلوة كده من غير ما تطولى فالكلام يعنى متكمليش دقيقتين وعلى فكرة هيتبسط اوى اوى حتى لوبين غير اااااااااااااه اسمعى اوعى لو صدك تتنرفزى وتقفلى فوشه منا عارفة الحركات دى لو صدك وقالك عايزة ايه قوليله بدلع ومايصة وبكل جراة عايزة اطمن على جوزى وحبيبى وروحى وكل دنيتى اللى وحشنى وهو لسة سايبنى هيتهبل على فكرة
وبردوا مش تطولى لانه هيبقى عايز يكلم بعد الكلمتين دول وانهى المكالمة بكل لطف وهدوء
وجربى وتعالى قوليلى عملتى ايه بالتفصيل بالظبط

سير علينا
12-16-2010, 07:24 PM
والله حلو الغنج بس صراحه يبغاله جراه انا اوقات استحي ودي اتدلع بجراه بس استحي :044:
واخاف يكون واضح انه تمثيل يطلع باااااااااااااااااااااااااااااايخ مره :8500:

مشمشة حبيبة ميدة
12-16-2010, 10:12 PM
بما ان بكرة الجمعة ان شاء الله ، يبقى حنعمل حاجة حلوة ،انا متعودة عليها ، وحلوووة جداً

تحضير الفطــــــــار

ط
بعاً معظمنا بيشرب الشاي ، ويكبر دماغه من موضوع الفطار ، لكن موضوع الفطار دة بتبقى حاجة حلوة قوووي ، خاصة لو جوزك مش متعود على كدة.

انا اول ما اتجوزت ، قلت لازم اكون مميزة مع جوزي ، يعني ما ابقاش صورة طبق الاصل من اهلة ، لازم اغير النظام دة، عشان لما ابعد عنه يوم ولا اتنين يحس بالفرق ، ويحس فيه حاجة نقصاه .

طبعاً الفطار لية نظام وحركات ودلع وانوثة ، مش يلا بسرعة حضري وارمي على السفرة اي حاجة ، وتقولي خلاص انا حضرت فطار ، لالالالالالالالالالالالالالالا

ي
وم الجمعة حاولي تصحي قبل جوزك بحاولي نص ساعة ، لا مش حاااااولي ، لا قوووووووووومي من غير تفكير

روحي حضري الفطار ، انا في اخر الصفحة ، حاحطلكم كام لينك ، لتجهيز الفطار ، حتتعملي ازاي تعملي الاومليت بطريقة جديدة ، التوست بالجبنة ، والفول والطعمية .

وانا حاوريكم طريقة التقديم

اولاً فية مفارش بلاستيك بتتباع في السوبر ماركت ، بتتفرش على السفرة وقت الاكل ، عشان السفرة بتاعتك ما تبوظش وتحافظي عليها .

تتطلعي طقم الضيوف ، انا قلت قبل كدة عاملي جوزك كأنه ضيف ، مش يلا ارمي اي طباق والسلام ، ويا سلام لو كانت طباق بلاستيك ، يبقى احمدي ربنا ان جوزك ساكت عليكي وما اتكلمش .

العيش يتحط في سلة مخصوصة لية على السفرة ، وبلاش عشان خاطري الاكياس البلاستيك والكلام دة

طبعا حطلعي الطباق السيرفرز اللي عندك وتقدمي فيه الاكل ، زي الضيوف تمام

عاشقة الحب ميم
12-17-2010, 12:10 AM
ما شاء الله موضوع مررررة مفيد وافكارك حلوة
يسلموووو

~Careless~
12-18-2010, 02:41 AM
في انتظار االباقي من الدروس :350:
جربت مقطتفات من افكارك وكانت النتيجه جباره ..بطل يروح الدوام وسنتر في البيت :044: هههههههههههههههههه
الله يعطيك العافيه :402:

M!ss5jl..~
12-18-2010, 09:01 PM
^^

غرووب نجد
12-18-2010, 10:39 PM
طيب حبيبتي انا اداوم معاه
والخميس والجمعه هو اللي يصحيني علشان
اجهز له الفطور عجزت مره اصحى قبله حاولت وما قدرت:059:

حنين ابدي
12-19-2010, 12:13 AM
موضوع تحفة مشمشة انا عروس جديدة و من شوي حطيت موضوع عن معاناتي مع زوجي بسبب خجلي يا ريت تراسليني على الخاص لانو بحتاج خبرتك و الف شكر مسبقا حبيبتي
على فكرة انا دلعي زيزو مع انو لا علاقة له مع اسمي فرح

*Sعشيق روحيS*
12-19-2010, 01:24 AM
رووووووووعه موضووعك صحى فيني اشيا كثيييييير

ميغسي ياعسسل

قمر الجنوووووب
12-19-2010, 01:42 AM
مشكوره شوشو على موضوعك
قلت بقول مشمشه بس هذا دلع خاص لك من زوجك
^-^
الله يخليكم لبعض
موضوعك مره حلووو
واستفدت منه

وفي انتظااااااااااااار رجعتك
وانا دلعي نونا

لاتتاخرين علينااااااا ياعسسسسل

مـرهـفـة الإحـسـاس
12-19-2010, 02:03 AM
موضوع مرره حلوووو
<<متاااااااابعه

miss Amoon
12-19-2010, 02:30 AM
موضوعك كثير حلووو
الله يخليكم لبعض

دلوعة مملكتها
12-19-2010, 02:34 AM
قدام .. بس نبي اشياء اجدد ياقلبي ولاهان تعبك ابدعتي

ريمونده 99
12-19-2010, 02:42 AM
مشمشة كملي حلوو موضوعك

مهاوي&
12-19-2010, 08:38 PM
جربت مقطتفات من افكارك وكانت النتيجه جباره ..بطل يروح الدوام وسنتر في البيت :044: هههههههههههههههههه

علميني وش طبقتي مع عين السيييييييييح خلني اجرب انا معه يمكن ينفع مع هالشين

doda333
12-19-2010, 10:56 PM
مشكوووووره ياعسل

<<< متـآبعه

ام السبعان
12-19-2010, 11:25 PM
الف شكر لمجهودك

راح انضم لقروب الدلوعاااااااات

ومع شوشو الدلع يحلى

شـكـولاتـه
12-20-2010, 02:17 PM
مشكورره ... بس فيه تكمله

مشمشة حبيبة ميدة
12-20-2010, 11:11 PM
بونسوار على كل الفراشات الدلوعات
ا
معلش حبيباتى اتاخرت عليكوا شوية مش كتير يومين بس معلش بقى جوزى كان اجازة والدنيا والشتا بيحب التلزيق فبعض وفهمكوا كفاية المهم طول الاجازة الحمد لله كان تمام وجربت حاجات جديدة وكان مفعولها اكيد معاه طبعا هكيلوا واحدة واحدة بس هقولكوا النتايج الاول
ميدو حبيب قلب مشمشة كان رافض رفض بات الخروج فالشتا اقصد الفسح الحمد لله الويك اند الجاى هنسافر اسكنرية وطبعا بسبب قلة ادبى معاه هههههههههههههه لالالالالالالالالا اقصد دلعى وشقاوتى عليه اخيرا هروح الكس فالشتا .
تانى حاجة بقى وافق يودينى لدكتور علشان الخلفة وكده اصلى بقالى سنتين وشوية متجوزة وطبعا هو مش فارقة معاه الحكاية لاكن انا بموت فالحمد لله اخيرا وافق ادعولى بقى يا بنات .
تالت حاجة قالى انه حبه ليا بقى اهم عندوا من انه يبقى اب وده فرحنى جدا جدا جدا .
معلومة انا متجوزة جواز صالونات وضحكوا عليا فشهرين ومكنتش اعرفه خالص وكمان اعدنا شهر كل واحد ينام فحتى وليلة الدخلة كانت اول واخر مرةة يضربنى .

للتفاصيل ركزوا فالموضوع .

ا
:0108:

مشمشة حبيبة ميدة
12-20-2010, 11:22 PM
والله حلو الغنج بس صراحه يبغاله جراه انا اوقات استحي ودي اتدلع بجراه بس استحي :044:
واخاف يكون واضح انه تمثيل يطلع باااااااااااااااااااااااااااااايخ مره :8500:

لالالالالالالالالالا متخفيش من كده خالص بس المهم انك تبقى على طبيعتك وخليكى فاكرة انك اصلا انثى وده هو اللى هيخليكى بجد رقيقة ودلوعة وهتجننيه شوفى نفسك فالمراية وانتى تعرفى هتعملى فيه ايه :
:

مشمشة حبيبة ميدة
12-20-2010, 11:27 PM
ما شاء الله موضوع مررررة مفيد وافكارك حلوة
يسلموووو

انتى اللى تسلمى يا قمرة وربنا يخليكى ويارب تكونى استفدتى وتنفذى وتبقى تحكيلنا بقى وشكرا لمرورك

مشمشة حبيبة ميدة
12-20-2010, 11:31 PM

هههههههههههههههههه طيب جميل اوى بس قوليلى عملتى ايه بالظبط ويارب دايما يفضل جنبك ويهنيكوا ببعض وشكرا لمرورك

مشمشة حبيبة ميدة
12-20-2010, 11:35 PM
طيب حبيبتي انا اداوم معاه
والخميس والجمعه هو اللي يصحيني علشان
اجهز له الفطور عجزت مره اصحى قبله حاولت وما قدرت:059:

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههكنت كده زمان بس لما قررت احافظ على حياتى واخلى جوزى يحبنىى وانا اموت فيه بقيت اصحاله مع الفراخ من بدرى جدا وبقى مستغرب بس مش بقيت ارد عليه لما يقولى يعنى بقيتى تصحى بدرى لدرجة انه فكر انى عايزة اشتغل وبعدين اتعود ولما ببات برا يوم بيبقى زى المجنون لا فطار ولا عشا وحياتك جربى وهتتعودى مع الوقت

مشمشة حبيبة ميدة
12-20-2010, 11:42 PM
موضوع تحفة مشمشة انا عروس جديدة و من شوي حطيت موضوع عن معاناتي مع زوجي بسبب خجلي يا ريت تراسليني على الخاص لانو بحتاج خبرتك و الف شكر مسبقا حبيبتي
على فكرة انا دلعي زيزو مع انو لا علاقة له مع اسمي فرح

زيزو نورت مشمشة فموضوعها المتواضع بصى يا قمرة اولا مش مهم ان اسم الدلع ده هنتكلم عنه بعدين بصى انتى قلتى انك عروسة جديدة البنت الجريئة مع جوزها مش كويسة خالص انا لحد دلوتى فى حاجات بعمل فيها مكسوفة لان الراجل بيحب كده اوى اوى اوى ودايما يحب يشوف الكسوف فعنيكى ولعلمك بيعمل حبة اغراء ابن لزينة طيب نستمر فالخجل لحد ما يبقى معانا بيبى فالبيبت وبعدين حبة حبة هيقل بس اوعى يتلاشى يا قمر والا هتخسرى جوزك للأبد وهخلص ردود واشوف موضوع حالا

مشمشة حبيبة ميدة
12-20-2010, 11:45 PM
رووووووووعه موضووعك صحى فيني اشيا كثيييييير

ميغسي ياعسسل

والله ما فيش عسل غيرك وشكرا للمرورك

مشمشة حبيبة ميدة
12-20-2010, 11:49 PM
مشكوره شوشو على موضوعك
قلت بقول مشمشه بس هذا دلع خاص لك من زوجك
^-^
الله يخليكم لبعض
موضوعك مره حلووو
واستفدت منه

وفي انتظااااااااااااار رجعتك
وانا دلعي نونا

لاتتاخرين علينااااااا ياعسسسسل

العفو يا قمر على ايه وبعدين مشمشة ده انا غيرته ممكن تقولييه وقت ماتحبى
ونورتى يا نون ويخليكى لجوزك وتتهنوا وا يارب ويارب دايما فاستفادة

مشمشة حبيبة ميدة
12-20-2010, 11:51 PM
موضوع مرره حلوووو
<<متاااااااابعه

الله يحلى ايامك يا قمرة وشكراا لمرورك

مشمشة حبيبة ميدة
12-20-2010, 11:55 PM
موضوعك كثير حلووو
الله يخليكم لبعض

ربنا يحلى ايامك ياقمر ويخليكى يا روحى

مشمشة حبيبة ميدة
12-20-2010, 11:56 PM
قدام .. بس نبي اشياء اجدد ياقلبي ولاهان تعبك ابدعتي

التقيل جاى وراء بس انتى تابعينى

ريمونده 99
12-20-2010, 11:57 PM
مشمشة انا بسئلك عدة اشياء

اذا كان الرجال طول الوقت يتفرج تلفزيون اخذ كل وقته
كيف الزوجة تخليه يقعد معاهاا

السامية السامية
12-20-2010, 11:57 PM
ياحبيبتي الحب من الله ماله اسباب

يعطيك العافيه

om-hattan
12-20-2010, 11:58 PM
ايوة والله يامشمشة جيتي على الجرح كأنك حاسة فيا

متابعاكي بذمة لاتتأخري

وسؤالي نفس سؤال ريمونده

مشمشة حبيبة ميدة
12-20-2010, 11:58 PM
مشمشة كملي حلوو موضوعك

جاررررررررررررررررررررى

مشمشة حبيبة ميدة
12-21-2010, 12:30 AM
الف شكر لمجهودك

راح انضم لقروب الدلوعاااااااات

ومع شوشو الدلع يحلى

هههههههههههههههههههههههههههههه
عثل والله عثل والعفو يا قمر على ايه وربنا يجعلوا بفايدة يارب

مشمشة حبيبة ميدة
12-21-2010, 12:33 AM
مشكورره ... بس فيه تكمله

جاررررررررررررررررررررررررررررررى

مشمشة حبيبة ميدة
12-21-2010, 12:45 AM
مشمشة انا بسئلك عدة اشياء

اذا كان الرجال طول الوقت يتفرج تلفزيون اخذ كل وقته
كيف الزوجة تخليه يقعد معاهاا

بصى انا زى ما قلتلكوا مش كان فى بينى وبين جوزى اى حب والله حتى المعاشرة مكنش فى اصلا ولا الكلام بالعافية كنا بنتكلم ادام الناس فبالتالى كان بياعد ع التليفزيون كتير بس طبعا على مين انا قررت استعيد حياتى اللى انا متورطة فيها دى واعيشها حلوة وحشة هعيشها هعيشها مثلا فالاول كنت اروح البس حاجة سكسى جدا واعمل حركات كده تاتوه من اللى بيتلزق ده بالالوانات وميكب رقيق كده وشعرات مدلعة واروح اعد جنبه ونتفرج سوا وشوية وارمى المبرد ع الارض تحت رجله واروح موطية عن طريق رجله وطبعا عارفين ايه اللى هيبقى لازق فرجله وطبعا متنسيش ان ريحتك تبقى تهبل علشان يتجنن واجيب المبرد وانا طالعة اروح خابطة شعرى فراسه بكل نعومة اول مرة غير المطش وجاب فيلم رومانسى تانى مرة مع اختلاف المبرد طبعا كنت بحط منكير ووقعت القطنة ع الارض والقميص كان قصير ووطيت اجيبه واتجنن بقى بس بردوا كان تقيل بس طبعا انا مش عبيطة وكنت فاهمة كل احساسه رحت خلصت النمكير وحطيت راسى على رجله واعدت ارغى فاى كلام عن اهله وعن قريبنا والفيلم الفلانى وغصب عنه لاقى ايده ماشية فشعرى ولقيت نفسى بدات احبه بجد مرة فمرة هتلاقى الحياة بتتغيير وجوزك هيبقى عشيقك

ملحوظ : وطى بدلع ونعومة اوى والله لو وطيتى بهبل وغشومية لهيتف عليكى

مشمشة حبيبة ميدة
12-21-2010, 12:47 AM
ياحبيبتي الحب من الله ماله اسباب

يعطيك العافيه

صح جدااااااااااااااااابس خدى بالك ان العقل لازم يبقالوا استخدام وانتى بتعمل كل الوسائل الممكنة اللى تحافظى على جوزك ليكى وبس ودايما بنفس درجة الحب

مشمشة حبيبة ميدة
12-21-2010, 01:11 AM
بصوا انا طبعا كتبت المشاركة بتاعت الدرس الجديد بس طارت اتمسحت منى لما الجهاز فصل ع العموم انا تعبت النهاردة اوى بس وعد بكرا هيجلكم بدرى شوية هقوم بقى لحسان سى عبد العال جوزى وصل اقصدى ميدو وحى وصل عارفين لو مش جابلى شوكليت معاه هعمل فيه ايه :8500:
يلا هقوم احط العشا وهستنى ردودكوا وتقاريركوا كل واحدة نفذت الدرس تيجى تحكيه لخواتها وتقول النتيجة كمان علشان لو فيه اخطاء نتلاشاه المرة الجاية عايزة اجاى بكرة الاقى الموضوع مليان تقارير واللى مكسوفة تبعتلى ع الخاص يلا امواه وبونويه يا دلوعات

روبا
12-21-2010, 01:13 AM
مـــووضـــووع رائـــــع جــــــــدا

الله يــــــــووفقك يامشمشه على الدروووس

وجــــــــاري التطبيــــــــــــــــــــق

يالله في انتظــــــــأرك يالغلا لاتطولين علينا

ريمونده 99
12-21-2010, 02:11 AM
ياقلبي عليك

بس خوفتنا تهديدااتك

<<<خخخخ

بصراحة نبي نعود الرجال علينا بس احسه صعب

الله يعيين

واللي تقول الحب من الله مااختلفنا

بس في اسباب لازم نعمل فيها

او اشياء تزيد ويستمر الحب

ريمونده 99
12-22-2010, 05:48 PM
فينك مشمشة

مشمشة حبيبة ميدة
12-22-2010, 07:25 PM
فينك مشمشة

موجودة والله بس مش قادرة اكتب اى دروس جديدة اليومين دول بس موجودة لو عايزين اى سؤال فاى حاجة انا هرد عليكوا طبعا

عسل فراوله
12-22-2010, 10:04 PM
انا احب الخوات المصريات وزود على ذالك الموضوع ابداااع الله يهنيك مشاءالله تبارك الله

ورود مجروحه
12-22-2010, 11:35 PM
ووآآآآووو موضوع خطيييييييير

مرررررررررررررررره ,,,,,

ربي يعطيك العافيه..

والحمدالله مـآ أمدح نفسي

اغلب الاشيـآء أسويهـآ مع زوجي ..

وبأأنتظـآر المززززززيد..

مشمشة حبيبة ميدة
12-28-2010, 08:01 PM
انا حامل بجد مش مصدقة لحد دلؤتى ومش قولت لاى حد لسة انتوا اول ناس اقولهم

مشمشة حبيبة ميدة
12-28-2010, 08:15 PM
انا زعلانة جدا منكوا معقولة كده محدش يسال عليا ويقولى رحتى فين ولا يقولى خير غيبا عنا ليه لا بجد زعلانة
بس علشان خاطر نونوتى اللى فبطنى هعملكوا درس جديد يلا زى بعضوا خليها عليا انا وابنى والله حلوة كلمة ابنى اوى يارب ادى كل الناس ومتحرمش حد ابدا

جاري البحث عن لقب
12-28-2010, 10:06 PM
الف الف مبروك عالحمل ويمكن ربي استجاب للبنات في المنتدى اللي قاعدين يدعون لك
موضوعك حلو واسلوبك احلى واحلى

ام السبعان
12-28-2010, 10:12 PM
مبروك ياعسل

متزعليش مننا يمكن البنات مشغولين

ربنا يسعدك يامشمشه ويعطيكي البيبي السليم الي يفرح البك

دلوعة خآلد
12-28-2010, 11:11 PM
ألــــف مبروك يامشمشــــــــــه ..
متابعيــــــــــــــنكـ

مدمع الغيم
12-29-2010, 01:22 AM
اولا انا مخطوبه وملكتي قريب << طابه عليكم والموضوع شدني لكم
وابي اجمع لي كم معلومه عشان ادخل القفص الذهبي بموسوعه كاااامله عن الحياه الزوجيه

ثانيا الف الف الف الف مبرووووووك الحمل الله يرزقك الذريه الصالحه السليمه المعافاه ويتمم لك وييسر امورك وامور المسلمات ويرزق المحرومين يااااارب

متابعه لك بصمت لان ماعندي زوج اجرب فيه حاليا ^_^

دمــــ راحــيــــل ــــوع
12-29-2010, 02:53 AM
الله يسعدك موضوعك يجنن قريته وقريت ردودك وفي انتظار ك تكملي
انا حامل بجد مش مصدقة لحد دلؤتى ومش قولت لاى حد لسة انتوا اول ناس اقولهم

والله افرحتلك من قلبي والله يتمملك على خيرر الف الف :064:

قمر الجنوووووب
12-29-2010, 03:20 AM
الف الف مبررررررررررررررروك مشمشه :064::064:
عالحمل
فرحتلك كثير والله
الله يتمم حملك على خير وتفرحين بشوفة ضناكي بخير وعافيه
يعني العمايل الرومنسيه قابت نتيقه قامده اوي :044:ههههههههههه
واحلى نتيقه صح
الله يخليكم لبعض ويديم المحبه بينكم طوووووووووووووووول العمر

يالله بانتظار نصايحك ودروسك ياعسل

اموره والعالم مقهوره
12-29-2010, 03:48 AM
الله يتمم لك الحمل على خير وتولدين بالسلامه وحنوحشك يالامر خخخخخ

اناتقريبا سويت معضم الدروس

مثل اني غيرت دزاين البيت فجئه
واني صرت اصحى الصبح واسوي فطور رومااااانسي جدا مع قبلات حلوه
واني اكلمه اول ما يوصل
وتشيك له

وووبس الى هنا وانا معاااك

كملي كملي والله كلامك روووووعه

كيان طفله
12-29-2010, 04:12 AM
ماشاء الله دروسك في غاية الروعه وانا كنت اعمل لزوجي اغلب الحاجات اللي ذكرتيها وفعلا كان ينبسط كثير وبعد ماجبت بنتي صرت اسهر ومااصحی الا متأخر وان شاء الله يتعدل نومي وتخف معدتي لاني احيانا انام علشان اهرب من الالم والف مبروك حبيبتي والله يثبته ويرزقك الحمل السليم المعافی ووالله اني فرحت لك من كل قلبي .... واكيد امتابعه لموضوعك ونسيت اقولك مافيه اسم دلع نادر جدا يناديني بااسمي لان عنده الدلع بس في الافعال

خوووخه66
12-29-2010, 04:34 AM
؟

مشمشة حبيبة ميدة
12-29-2010, 10:06 PM
بصراحة مكنت ناوية ادخل المنتدى تانى خالص

بس بين ليلة وضحاها يغير الله من حالى الى حال
كتبت امبارح موضوع بقول فيه ساعدونى مش عارفة اقول لجوزى ازاى انى حامل وده حملى الاول وكمان متاخر كتير وجيه بعد معاناة نفسية كبيرة ومش عارفة اقول لجوزى ازاى ومستنية بقى افكاركوا وقمت البى نداء الطبيعة ورجعت الاقى الموضوع اتحذف قال ايه معمول قبل كده الموضوع ممكن يتعمل ميت مرة بس اللى حذفه اقل واجب يجبلى الموضوع ولا يمكن شايفين انى بدلع ومش متحتاجة اسال عن حاجة زى دى عادى ويمكن مش لازم يعرف اصلا المهم انا اتصرفت وفكرت بعد الغيظ وحرقت الدم من ادارة الموقع انهم تجاهلونى وتجاهلوا احتياجى ليهم دقيقة كده وهخقولكوا عملت ايه فجوزى وبقى واقف زى المجنون ازاى

مشمشة حبيبة ميدة
12-29-2010, 10:09 PM
الف الف مبروك عالحمل ويمكن ربي استجاب للبنات في المنتدى اللي قاعدين يدعون لك
موضوعك حلو واسلوبك احلى واحلى

الله يبارك فيكى يا قمر والله عندك حق ببركة دعاء الدلوعات القمرات

مشمشة حبيبة ميدة
12-29-2010, 10:12 PM
مبروك ياعسل

متزعليش مننا يمكن البنات مشغولين

ربنا يسعدك يامشمشه ويعطيكي البيبي السليم الي يفرح البك

لا طبعا مش زعلانة دول الفراشات حبايب قلبى ده كله دلع عليهم وربنا يبارك فيكى ويقفبل منك الدعوة الحلوة دى

مشمشة حبيبة ميدة
12-29-2010, 10:14 PM
ألــــف مبروك يامشمشــــــــــه ..
متابعيــــــــــــــنكـ

الله يبارك فيكى ياقمر

مشمشة حبيبة ميدة
12-29-2010, 10:18 PM
اولا انا مخطوبه وملكتي قريب << طابه عليكم والموضوع شدني لكم
وابي اجمع لي كم معلومه عشان ادخل القفص الذهبي بموسوعه كاااامله عن الحياه الزوجيه

ثانيا الف الف الف الف مبرووووووك الحمل الله يرزقك الذريه الصالحه السليمه المعافاه ويتمم لك وييسر امورك وامور المسلمات ويرزق المحرومين يااااارب

متابعه لك بصمت لان ماعندي زوج اجرب فيه حاليا ^_^

اولا الله يبرك فيكى وبعدين الدروس دى للى قدام زينا ممكن تعمليها بعد فترة ممن الجواز اوعى تعمليها اول ما تتجوزى بعدين تندمى عن تجربة وربنا يتمللك على خير يارب ويجمعك بخطيبك عاجلا غير اجلا

مشمشة حبيبة ميدة
12-29-2010, 10:20 PM
الله يسعدك موضوعك يجنن قريته وقريت ردودك وفي انتظار ك تكملي

والله افرحتلك من قلبي والله يتمملك على خيرر الف الف :064:

الله يخليكى ويبارك فيكى ربنا يفرحك يارب باللى تحبيه وشكرا ليكى كتير

مشمشة حبيبة ميدة
12-29-2010, 10:30 PM
الف الف مبررررررررررررررروك مشمشه :064::064:
عالحمل
فرحتلك كثير والله
الله يتمم حملك على خير وتفرحين بشوفة ضناكي بخير وعافيه
يعني العمايل الرومنسيه قابت نتيقه قامده اوي :044:ههههههههههه
واحلى نتيقه صح
الله يخليكم لبعض ويديم المحبه بينكم طوووووووووووووووول العمر

يالله بانتظار نصايحك ودروسك ياعسل

والله بتجيب نتيجة كل يوم من يومين ما ربنا جمع قلبى بقلبه لحد ليلة امبارح بس لما ربنا بيريد بقى الله يبارك فيكى

مشمشة حبيبة ميدة
12-29-2010, 10:35 PM
الله يتمم لك الحمل على خير وتولدين بالسلامه وحنوحشك يالامر خخخخخ

اناتقريبا سويت معضم الدروس

مثل اني غيرت دزاين البيت فجئه
واني صرت اصحى الصبح واسوي فطور رومااااانسي جدا مع قبلات حلوه
واني اكلمه اول ما يوصل
وتشيك له

وووبس الى هنا وانا معاااك

كملي كملي والله كلامك روووووعه

الله يبارك فيكى ياقمرة واكيد طبعا هتوحشونى طيب ليه مش قلتى رد فعله ايه يلا مستنية ردك تانى

مشمشة حبيبة ميدة
12-29-2010, 10:40 PM
ماشاء الله دروسك في غاية الروعه وانا كنت اعمل لزوجي اغلب الحاجات اللي ذكرتيها وفعلا كان ينبسط كثير وبعد ماجبت بنتي صرت اسهر ومااصحی الا متأخر وان شاء الله يتعدل نومي وتخف معدتي لاني احيانا انام علشان اهرب من الالم والف مبروك حبيبتي والله يثبته ويرزقك الحمل السليم المعافی ووالله اني فرحت لك من كل قلبي .... واكيد امتابعه لموضوعك ونسيت اقولك مافيه اسم دلع نادر جدا يناديني بااسمي لان عنده الدلع بس في الافعال

ههههههههههههههه الله يخليكى طمنتينى كتير انا بصراحة خايفة من الموضوع ده جدا بس اللى عايزوا ربنا يكون
بالنيبة بقى لاسم الدلع فده بتاعك انتى اللى تحدديه مش هو وكمان تعوديه يعنى مثلا قوليلو وحشت فلانة اللى هو اسم دلعك يقولك مين فلانة تقولى بدلع ايه ده مش عارفها كده هزعل ممنك ولو نده عليكى باسمك الحقيقى مترديش ولو كنتى ادامه قوليه مين دى انت تعرف حد اسم كدهوطبعا بقمة فالمياصة مش هوصيكى

مشمشة حبيبة ميدة
12-29-2010, 10:43 PM
؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مشمشة حبيبة ميدة
12-29-2010, 11:07 PM
تعالوا بقى اقولكوا عملت فجوزى ايه

بصوا بقى بعد ما المنتدى كسفنى ومدش عبرنى وقفلوا الموضوع قررت انى اعمله فجاة واخرعه المهم نزلت بسرعة جدا لمحل الهدايا اللى جنبنا وجبت علبه هدايا بينك وعليها رسومات وكمان علبة لبنى عليهاا رسومات بردوا بس اصغر شوية لانه نفسه نحيب بنوتة ورحت جايبة بقى حاجات كده فيبر ملون على اش ورحت حطا فالعلبتين وحطا علبة جوا التانية وحطيت فالعلبة على السفرة ورحت حاطاة فالعلبة اللبنى جزمة اطفال وحطيتها ع السفرة فوش باب الشقة ودخلت الاوضة وبصيت من خرم الباب بتاعاها وبقى متنح ايه ده هو الننهاردة ايه؟ عيد ميلاد مين وبقى يكلم اخواته البنات هو عيد ميلاد شيماء امتى دى جايبالى هدية وسايباها شكلى نسيت حاجة وقال لخوه لو سمعت صوت خناق انزل خدنىلانى بجد شكلى ناسى مناسبة وشيماء هتسود يوم ليه بقى لانى طفيت النور وولعت شمعتين واحدة كبيرة وواحدة صغيرة الشمعة ومامتها وةبدا يفتح الهدية ويطلع فالقش وانا هموت على روحى من الضحك والكسوف اه الكسوف تخيلوا كنت مكسوفة جدا منه بس وبقى متنح علبة جوا علبة وطبعا مش عارف انى قريبة منه بيقول مراتى اتجننت وفتحها لقى فيها جزمة البيبى بصيت لقيته اعد ع الارض وبيعيط والله مستحملتش دموعه وحسيت ادايه ههو كان بيتالم من قلة الحمل وتاخيره بجد مش عارفة اوصفلكوا المنظر ممهما حكيت مش هتصدقوا بس بقى واول ما شافنى شالنى والله اول مرة يشلنى وقت طويل كده ممع انى تقيلة جدا بس فاضل اعد طول الليل يتفرج على بطنى بجد مبقتش مصدقة لانى مكنتش متوقعة انه هيفرح كده وطبعا لقيته الصبح عامل كارثة جابلى شغالة منين وازاى بالسرعة دى مش عارفة المهم انا مش مرتاحة وعايزاة امشيها عارفين شكلى كده مش واخدة ع الراحة طيب انا مقولتلكوش انا طبعا مقلتش لبابا وماما لان بابا بيغير عليا جدا وكمان من جوزى جدا جدا جدا وكمان انا حاسة ان الحمل عيب علشان بيحصلل بسبب الكذا كذا مكسوفة اقولهم رحت باعتة نفس العلبة لباباب وماما ع البيت بعد ما ربطها كويس بشريط هدايا ستان وجبت كارت معايادة وكتبت فيه جدو حبيبى وتاتا حبيبتى ممكن تخلوا دى عندكوا لحد ما اجى بالسلامة وبعتها مع ابن اخو جوزى ووبس خلاص متنسوش تقولوى ايه رايكوا بقى

روبا
12-30-2010, 12:33 AM
مشمشه ماشالله عليك ياقلبي الله يحفظك ويخلي لك زوجك ويرزقك بالبنوووته القمر يارب

جزاك الله خير على نصايحك ودروووسك ومتبعه ليكي

وادعولي ان زوووجي مايتزوج علي

ريمونده 99
12-30-2010, 01:16 AM
راائعة يامشمشة

بصراحة الله يهينيك مع زوجك ويتمم لك الحمل على خير
بس انتبهي على نفسك وريحي حالك

والشغالة جيبيها يوم او يومين بالاسبوع

او تمر العصرية تخلص لك الشغل

حلوة الفكرة اللي عملتيهاا

ReefoOo
12-30-2010, 01:23 AM
هههههههههههه اسلوبك عجبني^^

والف الف مبروك ع الحمل والفكره حلوه ويارب يتمم حملك ع خييير ^^

لسى بنوته<<<<< ^_______^

خوووخه66
12-30-2010, 02:12 AM
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كنت عارفه يامشمشه بتردي لي كذا؟؟؟؟
انا حطيت ؟ لاني مافهمت البدايه بس تابعتك والحين فهمت
الحمدلله انا دلوعه حيل مع حبيبي بس منكم نستفيد وزياده الخير خيرين
ومشكوره وانا معك للاخررر
مبروك الحمل والله يتمم لك ع خير
وتقومين بلسلامه وفكره تقديم الخبررر مرررره ذوووق بسويها بلبيبي الجاااي انشا الله
وع فكره اسلوبك وكلامك رووعه:0200:

مشمشة حبيبة ميدة
12-30-2010, 03:00 AM
راائعة يامشمشة

بصراحة الله يهينيك مع زوجك ويتمم لك الحمل على خير
بس انتبهي على نفسك وريحي حالك

والشغالة جيبيها يوم او يومين بالاسبوع

او تمر العصرية تخلص لك الشغل

حلوة الفكرة اللي عملتيهاا

ريموندة وحشتينى اوى اوى وربنا يخليكى يارب وشكرا لزوقك معايا وميرسى لكلامك الحلو ده بس انا مش بحب حد يبقى يحط ايده فحجاتى وانهاردة اتخانقت مع محمد بسبب الموضوع ده وبصراحة فضل اعد يلعب بطنى شوية وبعدين نام تصدقى اول مرة ينام ممن غير ما يخادنى فحضنه انا مش عارفة ليه طول النهار مخنوقة وبعيط وشوية وابقى مبسوطة وبدلع حاسة انى هبلة اوى اوى ممكن نتكلم ع الخاص شوية

مشمشة حبيبة ميدة
12-30-2010, 03:04 AM
مشمشه ماشالله عليك ياقلبي الله يحفظك ويخلي لك زوجك ويرزقك بالبنوووته القمر يارب

جزاك الله خير على نصايحك ودروووسك ومتبعه ليكي

وادعولي ان زوووجي مايتزوج علي

يارب خليكى ياروحى ويارب جوزك ما يتجوز عليكى بس معلش بس معلش ليه هيتجوز عليكى لوحابة نتكلم هستناكى فاى وقت

مشمشة حبيبة ميدة
12-30-2010, 03:07 AM
هههههههههههه اسلوبك عجبني^^

والف الف مبروك ع الحمل والفكره حلوه ويارب يتمم حملك ع خييير ^^

لسى بنوته<<<<< ^_______^

يارب يخليكى وعقبال كل العايزين يارب

الوفاء امرأه
12-30-2010, 03:08 AM

ماشاء الله موضوعك حلوو

انا بسمي نفسي دلوعة قلبه >> اعطي نفسي اشارات اني اصير دلوعه

هههههههه

مشمشة حبيبة ميدة
12-30-2010, 03:09 AM
كنت عارفه يامشمشه بتردي لي كذا؟؟؟؟
انا حطيت ؟ لاني مافهمت البدايه بس تابعتك والحين فهمت
الحمدلله انا دلوعه حيل مع حبيبي بس منكم نستفيد وزياده الخير خيرين
ومشكوره وانا معك للاخررر
مبروك الحمل والله يتمم لك ع خير
وتقومين بلسلامه وفكره تقديم الخبررر مرررره ذوووق بسويها بلبيبي الجاااي انشا الله
وع فكره اسلوبك وكلامك رووعه:0200:

تسلمى يا روحى ويارب ما تحرم منكوا ولا من كلامكوا الحلو وعلى فكرة لو تحبى انا جاتلى كذا فكرة وقت ما تحملى قوليلى بس

أعــ قلب ــذب
12-30-2010, 03:42 AM
مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووك تابعت موضوعك من الصفحه وااحد الى 10

انتي ابداااااااااااااااااااااااااااااااااع ابدااااااااااااااااااااااااع

الله يهنيك ياارب ومايغير عليييك ويخليلك زوجك ياارب

انا زوااجي بعد شهر بشهر 3بالهجري

اديني نصايح حلوه لليلة الدخله

وعلى فكره انا مع خطيبي اكثر من 5 سنوات متجرئين على بعض شوي

مشمشة حبيبة ميدة
12-30-2010, 04:03 AM
مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووك تابعت موضوعك من الصفحه وااحد الى 10

انتي ابداااااااااااااااااااااااااااااااااع ابدااااااااااااااااااااااااع

الله يهنيك ياارب ومايغير عليييك ويخليلك زوجك ياارب

انا زوااجي بعد شهر بشهر 3بالهجري

اديني نصايح حلوه لليلة الدخله

وعلى فكره انا مع خطيبي اكثر من 5 سنوات متجرئين على بعض شوي

ههههههههههههههههههههههههههههه
الله يبارك فيكى اولا ومبروك ليكى ثانيا ويارب يتمملك بخير ويارب ليلة دخلتك تبقى احلى فالدنيا
بصى ماتقوليش وتجراين وعاملين وكده ده وهو خطيبك وهو جوزك بقى الحياة مختلفة تماما والكلام مختلف طبعا احنا كلنا عارفين اننا خايفين ومتوترين وكل ده عبط مالوش لازمة متخفيش هدى نفسك وقومى من النوم فري اوى واولى لنفسك انهاردة هبقى فحضن حب عمرى جوزى حبيبى وحلالى وصلى بقى ركعتين كده حلوين بنية تسهيل الامور واصلاح الحال وانا عن نفسسى رحت الشقة شغلت فواحات وقران وبخور ورشيت ورد فالشقة وفتحت المصف ع السفرة وع التسريحة وفالريسبشن ورحت الكوافير وعدى اليوم وطبعا مش هقولك حاجة على ليلة دخلتى لان مالهاش مثيل كانت ليلة سودة ومهببة ويا رب محد يكتبها على حد بس بعدين كان بمزاجى وكانت كل حاجة تمام بس خدى بقى منى الخبرة وزبد الكلام اوعى تلبسى قميص نوم قصير
اوعى اوعى اوعى خليه مشتاق لجسمك وانه يشوفه اوى وكمان اوعى تغيرى هدومك قدامه ولو انتى حتى مش مكسوفة وده طبعا مستحيل اعملى مكسوفة مش بس ليلة الدخلة لا اول الجواز كله يجى شهرين كده ولعلمك هيبقى مبسوط اوى اوى اوى حتى لو ظهر العكس اوعى يشوفك عريانة كتير خالص خالص ده لا خلي جوزك مشتاق لجسمك وكل ما تحبى تعرفى حاجة انا موجودة بس هقوم انام دلؤتى لان جوزى كل شوية يقوم يقولى تعالى مش عارف انام يا رتنى ما عودته انى اتخمد جنبه وما ينمش الا فحضنى مش عارفة ليه مضايقة منه والله اول مرة تحصل هههههههههههههه يمكن من الحمل يمكن يكون ولد وغيران على مامته هههههههههههههههههههه
يلا تصبحوا على خير يا فراشات

أعــ قلب ــذب
12-30-2010, 04:30 AM
يسلمووو شوشو تقريبا نفس افكارك هي اللي ببالي راح اعمل كذا

ولا تخافي القميص تبع الدخله طوييييييييييييييييل

ربي يسعدك ولاتحطي ببالك موضوع الحمل ولا تتغيري على زوجك

وانشالله تتهني ياعسسسل

ريمونده 99
12-30-2010, 04:36 AM
ريموندة وحشتينى اوى اوى وربنا يخليكى يارب وشكرا لزوقك معايا وميرسى لكلامك الحلو ده بس انا مش بحب حد يبقى يحط ايده فحجاتى وانهاردة اتخانقت مع محمد بسبب الموضوع ده وبصراحة فضل اعد يلعب بطنى شوية وبعدين نام تصدقى اول مرة ينام ممن غير ما يخادنى فحضنه انا مش عارفة ليه طول النهار مخنوقة وبعيط وشوية وابقى مبسوطة وبدلع حاسة انى هبلة اوى اوى ممكن نتكلم ع الخاص شوية

ياقلبي وانت اكتتر

ليش تتخانقي معاه وانت اللي تعلمينا

بالنسة للعياط والخنقة عشان الحمل
والهرمونات تتغير

بس خليك ريلاكس توك بالبداية حمل انتبهي لا تتعبي اعصابك
طنششي
ياقلبي اهم شي اللي ببطنك

ولاتزعلي محمد

هو يبغى مصلحتك بحكاية الشغالة

طيب لاتخليها تمسك اغراضك
بس تنظف المطبخ والغرف والحمامات الله يكرمك

غرفة النوم خليها لك

اتفضلي ياقلبي كلميني بارحتك

Aشمعة حياتيA
12-30-2010, 04:43 AM
موضوعك رووووووووووووووعه

والف مبروووووك الحمل

والله يتمملك على خير يارب

ولاتنسين تكملين الموضوع

لاني تحمست معاك مررررررررررررررره..

سير علينا
12-30-2010, 07:59 AM
مشالله الحركه مره خطيره الله يهنيكم ياااارب ويحفظلك حملك

دلوعة امجودي
12-30-2010, 11:50 AM
يعطيك الف عافية<<<<<<<لسه مخطوبة :074:

متابعة بصمت:ك400:

خوووخه66
12-30-2010, 07:56 PM
تسلمى يا روحى ويارب ما تحرم منكوا ولا من كلامكوا الحلو وعلى فكرة لو تحبى انا جاتلى كذا فكرة وقت ما تحملى قوليلى بس

اوك
ولو انه باقي بدرررررررررري ع الحمل انا توي جايبه البيبي
ومشكوره مقدما:rose00:

مشمشة حبيبة ميدة
12-30-2010, 08:18 PM
تمرين للمخطوبين عشان ما يزعلوووش من مشمشة ، وكمان ينفع للمتجوزين

بس طبعاً المتجوزين مش حينفع جوزك كل يوم وهو راجع من الشغل يجيبك شوكلت ، بس لازم يعرف انك بتحبي الحاجة دي، وهو حتلاقية بيجيبلك الحاجة دي على فترات ، ويبقى عارف ان الحاجة دي بتبسطك ، وانتي لازم تبيني فرحتك انه افتكرك

عودي خطيبي هو راجع ان يتشريلك حاجة ، يعني اطلبي منه شوكليت او ايس كريم ، او اي حاجة بتحبيها ، وقوليله ، ممكن مشمشة تطلب منك حاجة ، يقولي اطلبي ، قوليلة مشمشة عاوزة شوكليت ، ولما يجيبها افرحي قوووي ، كأنك طفلة صغيرة ، او بصي علية بصة كسوف وقوليلة ميرسي ، ولو انتي متجوزة اديلة بوسة خفيفة على خده.

لازم تعودي جوزك ان ليكي طلبات ، مش كل ما يقولك عاوزة حاجة تقوليلة شكرا سلامتك ، واطلبي الحاجة منه بدلع ، مش تروحي تقوليلة هاتلي معاك انت وجاي كذا وكذا

يعني مثلاً لما تكون عندك حاجة ناقصة في البيت ، اتصلي بية او ابعتيلة رسالة ، وقوليلة ممكن يا بيبي اطلب منك حاجة صغنونة ، ممكن تجيبلي معاك كيلو طماطم وانت جاي، ولما يقولك ماشي ، قوليلة ميرسي واديلة بوسة خفيفة في التليفون

الحاجات دي بتأثر في الرجالة قوووي ، وبتعجبهم

انا عازواكم النهاردة تطلبوا اي حاجة وتشوفوا رد الفعل ، وحاستني تقاريركم النهاردة او بكرة

مشمشة حبيبة ميدة
12-30-2010, 08:21 PM
يسلمووو شوشو تقريبا نفس افكارك هي اللي ببالي راح اعمل كذا

ولا تخافي القميص تبع الدخله طوييييييييييييييييل

ربي يسعدك ولاتحطي ببالك موضوع الحمل ولا تتغيري على زوجك

وانشالله تتهني ياعسسسل

العفو يا روحى على ايه انتى تامرى وعلشان خاطرك انتى وكل المخطوبات انا هنزلكوا درس كامل لليلة الدخلة بس طبعا ده كنت جربتوا مع كل بنات العيلة مش معايا يوم فرحى لان دخلتى كانت بعد فرحى ياجى بشهر بس فى حاجات عملتها منها شوية كده وهحطها

مشمشة حبيبة ميدة
12-30-2010, 08:23 PM
يعطيك الف عافية<<<<<<<لسه مخطوبة :074:

متابعة بصمت:ك400:

ههههههههههه طيب يا ستى تابعى بس من غير صمت ادينى عملت درس للمخطوبات ولسه فى حاجات تانية كتيرررررررررررررر
استنونها
ومتنسيش التقرير

مشمشة حبيبة ميدة
12-30-2010, 08:24 PM
مشالله الحركه مره خطيره الله يهنيكم ياااارب ويحفظلك حملك

ميرسى ليكى يا قمر وشكرا لمرورك الكريم

مشمشة حبيبة ميدة
12-30-2010, 08:30 PM
موضوعك رووووووووووووووعه

والف مبروووووك الحمل

والله يتمملك على خير يارب

ولاتنسين تكملين الموضوع

لاني تحمست معاك مررررررررررررررره..

اكيد مش هنسى اكمل وشكرا ليكى والله يبارك فيكى يا قمر المهم ما تنسيش الردود والتجارب بتاعتك

مشمشة حبيبة ميدة
12-30-2010, 08:43 PM
الدرس التانى للمخطوبات

انتي عودية لما يصحى الصبح يديكي رنة ، وقوليلة لما تصحى الصبح صبح علية (يعني رن علية)
انتي ممكن تكلمية وتقوليلة حبيت اصبح عليكي ، وممكن ما ترديش ولما تصحي انتي من النوم يبقى رني او اتصلي صبحي علية

وعودية انه برضة لما يرجع من الشغل يديكي رنة ، لازم تخلية يفكر فيكي طول الوقت ، مش سايباه كدة ، وقت ما يكلمك يكلمك ، وقت ما يرنلك يرنلك ، لالالا، لازم تكون في ثوابت ، وبعد كدة لو فيه حاجة زيادة يبقى خير وبركة

ولما يجي ينام قوليلة مسي علية قبل ما تنام ، يعني قبل ما يدخل ينام يتصل بيكي يقولك تصبح على خير ، وانتي اذا كنتي حتنامي قبلة ، اتصلي انتي ومسي علية

كوكى333
12-30-2010, 09:14 PM
يالا معاكى ياقمر

ريمونده 99
12-31-2010, 02:44 AM
مشمشة سبتينا ونقزتي للمخطوبات

ماشاء الله عليكي

اخبارك مع الحمل والنفسية

عالعموم امزح معاااك حلوة افكاارك كلها

واكثر شي طريقة طلب غرض من الزوج

فعلا مافي احلى من الدلع بس ياليت نتعلم

روح البراءة..
12-31-2010, 02:58 AM
ياعمري تسلمين على النصائح

الله يوفقك ويخليلك جوزك ولايحرمك منه دنيا واخره

جزاك الله خير

حياتي بودي
12-31-2010, 04:56 AM
ازيك ياقمر عمله ايه :402:
ازي البيبي
بجد بجد موضوعك جميل اوي اوي بس احسو ينفع للتوهم عرايس او ماعندهم اطفال
اما الي مثل حالتي طفلين الله يحميهم :0148:
يعني كنت اول اتدلع عليه اقووله لو كان خارج تعال بسرعه بيبي انا مره خايفه الحين لو سويتها يقولي اقول امسكي عيالك هههههههههه:د0:

أميره بنظرتي**
12-31-2010, 05:24 AM
يسلمو على الموضوع واصلي

ذكرى2005
12-31-2010, 07:26 AM
يسلمو حبيبتي مشمشة على الموضوع
والله يتمم حملك على خير

ريمونده 99
12-31-2010, 08:21 PM
وينك ياقلبي

عسى المانع خيير

ان شاء الله دوم بصحة وعافية

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 02:10 AM
يالا معاكى ياقمر

يارب دايما معايا وكلنا مع بعض
وشكرا لمرورك يا جميلة

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 02:14 AM
مشمشة سبتينا ونقزتي للمخطوبات

ماشاء الله عليكي

اخبارك مع الحمل والنفسية

عالعموم امزح معاااك حلوة افكاارك كلها

واكثر شي طريقة طلب غرض من الزوج

فعلا مافي احلى من الدلع بس ياليت نتعلم

هههههههههههههههههههههه
الحمد لله الحمل كويس بس اصلى لفيت ان البنات المخطوبات وغير بيموتوا ويعرفوا المتجوزين دول بيقولوا ايه
ههههههههههههههههههههههه
ما انتى عارفة بقى ههههههههههه انا قلت نقولهم ونجبر بخاطرهم دول ولايا بردوا يا اختى

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 02:26 AM
ياعمري تسلمين على النصائح

الله يوفقك ويخليلك جوزك ولايحرمك منه دنيا واخره

جزاك الله خير

يارب يقبل منك يارب ويباركلك ويجزينا واياكى وشكرا لردك الجميل ودعوتك الحلوة ومرورك اللطيف ده

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 02:34 AM
ازيك ياقمر عمله ايه :402:
ازي البيبي
بجد بجد موضوعك جميل اوي اوي بس احسو ينفع للتوهم عرايس او ماعندهم اطفال
اما الي مثل حالتي طفلين الله يحميهم :0148:
يعني كنت اول اتدلع عليه اقووله لو كان خارج تعال بسرعه بيبي انا مره خايفه الحين لو سويتها يقولي اقول امسكي عيالك هههههههههه:د0:

ا
ولا شكرا ليكى على سؤالك والبيبى ربنا يهديه ويكمل معانا للآخر وميعملش زى اللى قبله
ثانيا مين قال انك متعرفيش تدلعى وانتى معاكى اطفال انتى معاكى اتنين حسسيه انهم3 وعلشانك هنزلك كام حاجة كده بس خدى بالك لازم تعملى مواعيد نوم ثابتة لاسدين قصر النيل وليكى عندى اجبلك المفيد بس ادينى شوية وقت علشان عندى درس مهم لازم انزله الاول ماشى يلا امواه يا قمر اه اوعى تقوليلوه انا خايفة بس ممكن وقت دفا كده وجوزك رايق اعدى فحضنه وقوليله بمنتها الرقة انت عارف يا حبيبى رغم انا بقى عندنا اطفال انا بردوا لسة بخاف طول ما انت مش موجود فالبيت وابقى خلى عينك معاه على طول ماشى وهو هيحس الفرق

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 02:37 AM
يسلمو على الموضوع واصلي

تسلمى وشكرا لمرورك الكريم

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 02:40 AM
يسلمو حبيبتي مشمشة على الموضوع
والله يتمم حملك على خير

شكرا ياقمر ده من زوءك ويارب يقبل منك

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 02:46 AM
وينك ياقلبي

عسى المانع خيير

ان شاء الله دوم بصحة وعافية

شكرا على سؤالك يا ريموندة يا حبيبتى بس مكنش خير خالص ده النهارة وانا بتوضاء شلت ماشيت الحمام زى العادة وبليت الارض واتزحلقت وقعت على ضهرى ونزل عليا دم وسى عبد العال كان فالبيت وسود عيشتى وكان يوم بس صالحنى الحمد لله وجابلى لاب احلى من بتاعه قوليلى صحيح عملتى ايه فموضوع لو حابة ابعتيلى ع الخاص ونتبادل الارآء امواه يا ريموندة

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 02:50 AM
انا مش هكمل الموضوع

الا اذا كلكو رديتوا على سؤالى
ايه العلاقة بينك وبين جوزك ايام البريود او الدورة الشهرية او العادة ؟
زى ما يكون اسمها ياريت تردوا لو عايزينى اكمل لان ده الدرس الجاى وخدوا الخبرة منى بقى لو عايزين

نادر وجودها
01-01-2011, 02:56 AM
وااااو موضوع مميز يستاااهل الرد وبقوووه
يعطيك الف عااافيه وربي يتتم لك حملك على خيرررررر
ننتظر الحركات الثانيه خخخخخخ

حروف من نور
01-01-2011, 03:38 AM
اختي مشمشة الله يعطيكي العافية
وما شاء الله موضوعك اكثر من رائع
مبارك الحمل ويا رب يتمملك على خير
خذي بالك من نفسك وحاولي تريحي نفسك بالسرير حتى يستقر وضعك واول ثلاث شهور جدا مهمين بالحمل
ولا تنسي تقرئي المعوذات واية الكرسي دائما على نفسك وعلى زوجك والنونو
انا متابعة معك ربنا يسهل الامور

حروف من نور
01-01-2011, 03:40 AM
انا اول وحدة تجاوبك على طبيعة العلاقة
ما تختلف عن الايام الثانية وبالعكس اهتم بنفسي اكثر ومكياج اكثر عشان احرق اعصابه

ريمونده 99
01-01-2011, 04:14 AM
هلا مشمشة اوك قلبو انا موافقة

على فكرة انت دحين المفروض تنتبهي لنفسك والدم دا

لازم تروحي للدكتورة تعطيك مثبتات

انتبههههههههههي على نفسسسك

اهم من الاب ومن كلوو

ومن الننت

بالنسبة لايام الدورة اقولك على شغلة انا اذا ايام عادية تلاقيني بدون ميك اب

عاد الدورة عااادي مرة اي لبس واي شي

رجائي جنه ربي
01-01-2011, 04:48 AM
مشمش ازيك انا متابعه لك من البدايه
وعجبني موضوعك كثير00انابادلع على زوجي بس مو على طول
ودي يكون الدلع طبيعي فيني ومستمر لان اوات اكون جافه مع زوجي
وانا وزوجي الحين متخاصمين بسبب تافه وابغى طريقه
تخليه يصالحني
ياريت تردي الحين

رجائي جنه ربي
01-01-2011, 04:51 AM
مشمشه لازم تروحي للدكتوره
عشان تعطيكي مثبتات
اختي صار لها نفس الشي
واعطوها حبوب مثبته لمده ثلاث شهور
انتبهي لنفسك كويس عشان يثبت حملك باذن الله

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 05:08 AM
مشمش ازيك انا متابعه لك من البدايه
وعجبني موضوعك كثير00انابادلع على زوجي بس مو على طول
ودي يكون الدلع طبيعي فيني ومستمر لان اوات اكون جافه مع زوجي
وانا وزوجي الحين متخاصمين بسبب تافه وابغى طريقه
تخليه يصالحني
ياريت تردي الحين

لالالالالا ربنا ما يجيب خناق خالص
الحل عندى
البوت ثم البوت ثم البوت
ايوا يا بنتى مستغربة ليه عارفة البوت العالى اوى ده شوفتى اعلان بون سوريه بتاع المغضوبة دى غادة عبد الرازق وهى بتوقع هو ده نفس اللبس بس خلى البلوزة مفتوحة الصدر حتى لو بكم وادلعى كده واتبرفنى علشان لما يدخل من الباب الريحة هى اللى تجيبه الاول واعضى فاقرب انتريه لباب الشقة وارفعى رجلك على التربيزة وخلى التانية ع الارض وخدى بالك من الكعب العالى وامشى بثقة اوى وخدى بالك اكتر حاجة بتغرى الراجل هيا البوت انا جوزى بيتجنن لما بيشوفنى لابسة بوت وياعد يلف ورايا فالبيت ويقولى ان دى حاجة بتخليه عايزنى على طول وكمان معظم الرجالة كده لدرجة انه مش بيخلينى اخرج لابسة بوت اصلا خدى بالك صوت خطوتك هيخلى جوزك يقولك الانسة كمام يجب ان تكون من صوت كعبك ع الارض هيبان وكل الرجالوة فالنقطة دى زى بعض ومتكلميهوش خالص اكتفى بنظرات دلع كده وخليكى فاكرة انتى ست ست ست انثى كاملة مش ناقص منك حتى وابقى قوليلى عملتى ايه

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 05:24 AM
والله انا كمان اتخضيت وهو جابلى دكتورة وقتها اول ما وقعت والحمد لله كله تمام بس عارفين انا اتكسفت جدا من الدكتورة بس يلا كله يهون علشان يبقى عندى حلموس وادتنى مثبت وعزلتنى عن جوزى يا حبيبى نايم لوحده فالاوضة التانية كل شوية يجى ياعد معايا ويتكلم شوية ويمشى يحاول ينام واهوه باخد المثبت وربنا يعمل الخير يارب وانا فرحانة اوى لاهتمامكوا بيا ويارب يخليكوا ليا يارب

رجائي جنه ربي
01-01-2011, 05:30 AM
ما عرفت البوت
ممكن توضحي

انتآ غلاي
01-01-2011, 07:48 AM
سلااااام مشمشه

موضوعك جدا رائع ودوبي خلصت جالسه اقرا من اول صفحه

عجبني موضوعك كثير ومعضم اللي تقولينه انا اسويه الحمد الله

يالله ياشوشو متى تقولين لنا على الحركات حقت الفطور انا احب اصحى مع زوجي الصبح قبل لايروح الدوام ومثل ماقلتي

اساعده يلبس واعطره وافطره واودعه ببوسه عند الباب بس انا مشكلتي الفطور ودي بحركات وانتظرها منك

والف مبرووووك على الحمل سوري جت متاخره

والله يتمم لك على خير ويفرحك باللي ببطنك

روعة الذكريات
01-01-2011, 09:46 AM
افكارك رائعة زيك ياقمر والف الف مبروك الحمل
عازواك تديني افكار لاني لي 6 شهور بعيدة عن جوزي ولسة طالعة من الاربعين ضررررررررررروي انتظرك حبيبتي حتى لو عالخاص

ريمونده 99
01-01-2011, 05:03 PM
مشمششة قلبي وينك

انتظظر جديدك

ربي يهنيك على اهتمامك انت فينا

دنيا اابداع
01-01-2011, 08:00 PM
ما شاء الله يا مشمشه
موضوعك حلو
وانا اضيف حاجه شكلك ناسيتها
وهي القمصان المصريه
بصراحه روووعه
انا شريت واحد من مصر مع الحلق والخلخال بجد زوجي اتجنن عليه
حتى في ليلة العيد اتصل علي من الدوام يقول البسيه الليله

ومره اتصل علي ويقول لي اشتقت لك اتدكرت شكلك باللبس المصري

شفتي يا مشمشه
اتاريكم يا المصريات امهات الحركات

القميص جننه جنان
وعلى فكره احيانا كثرة الدلع للزوج تبعده
انا كنت كدا مع زوجي دلع عالاخر

لحد ما عينو زاغت
بس الحمد لله فتره وعدت
ورجع لي احسن من اول
والله اني احس اني الحين عروسه جديده من شوقه لي ولهفته علي

واناكمان زيه اشتاق له

ويا بنات كمان رسايل الجوال الغريبه
انا مره ارسلت له هالرساله

كدا مو حلو
لا رساله ترسلوا
ولا سؤال تسالوا
لو علينا تبخلوا
رنه وحده وافصلوا

تتوقعون ايش رده

جاء بنفسه للبيت
قال كدا طيب حلو ولا لا

الله يوفق كل وحده مع زوجها

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 08:42 PM
ما عرفت البوت
ممكن توضحي

سورى يا قلبى بس البوت اللى هو الشوز اللى برقبة عالية اوى ده عارفاه هاتى الجلد اللى بيلمع ومن غير كلام هو هيحس بيكى طبعا ويعرف كل كلمة عايزة تقوليها ومش هيحس بتصنع خالص خالص هاتى اللى بكعب عالى ده وهنزلك درس علشان الخصام ككمان حالا مع انى زعلانة من الفراشات علشان مش قالوا على شكل العلاقة ايام البريود واقصد المعاشرة مش كلامكوا مع بعض ماشى

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 09:08 PM
كلكوا بتقول عليا شهوانية بحتة وكل كلاماها عن العلاقات الجنسية صح

مش مهم هقلكوا حاجة مهمة وخطيرة جدا لما جيت اتجوز من سنتين ماما وعمتى قالوا ان الراجل عقله نصين نص تحت ونص فوق النص الى تحت هو الاصعب ومش سهل انك تاكليه يعنى كعقل مش اقصد الاكل اللى هو الهم هم بردوا مش كان صح .
احنا دلوقتى فمصر الاغراء برا البيت بقى الاكبر من اللى جوا وطبعا انا منتقبة وانا بدى نفسى مثال يعنى قميص النوم بقى اغراء قديم ليه؟
البنات فالشارع لابسين بالظبط كاسيات عاريات لا اكتر ولا اقل ماشى انا مش بغرى جوزى بقميص نوم لا الجينز اللى هو اصغر من مقاسى بنمرة جيبات قصيرة وعليه صندل من اللى بيتلف على الرجلين وطبعا توب او بدى مفتوح الصدر ايه كمان لا زم جسمك يبقى بيلمع على طول على طول يعنى زى هيفاء وهبى كده اشطة وبتبراء حتى لو مش بيضة يعنى زى حالاتى كده لا انا بقى بحط ملماعت ومفتحات كده ومطظبة على طول 24 ساعة يعنى الراجل من الاخر مبقاش عندو عقل فراسه اصلا لا كله تحت يعنى بقى الاكل صعب جدا الاغراء مش بقمصان النوم شوفى زهرة وازواجاها الخمسة وانتى تعرفى اللبس هيبقى ازاى والشعر وكل حاجة فيكى لازم ناكل العقل كله وده بقى محتاج مجهود مكثف واحدة واحدة كده هنحصل عليه سوا

كوكى333
01-01-2011, 09:13 PM
اوك ياقمر انا كوكى المصرية

أعــ قلب ــذب
01-01-2011, 09:49 PM
شوشو

عن جد قلقت عليييك طمنينا كيف وضعك انشالله اوكي

مع الحمل

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 10:44 PM
افكارك رائعة زيك ياقمر والف الف مبروك الحمل
عازواك تديني افكار لاني لي 6 شهور بعيدة عن جوزي ولسة طالعة من الاربعين ضررررررررررروي انتظرك حبيبتي حتى لو عالخاص

ابعتى له نكتة سافلة ع الموبيل وطبعا كونى جاهزة فلة فالبيت ولو مش عارفة نكتة قوليلى وانا ابعتلك كام واحدة ع الخاص

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 10:50 PM
شوشو

عن جد قلقت عليييك طمنينا كيف وضعك انشالله اوكي

مع الحمل

والله انا الحمد لله كويسة بس بيبى هو اللى مش مبسوط الجوزة قالت انام لوحدى وانا بصراحة متعودة ننام فحضن بعد انا وهو كمان مش نمنا امبارح خالص خالص خالص والدكتورة مش قصدها كده كده هيا قصدها الحركة فالسرير علشان مش يخبطنى وهو نايم بس ينفع مش اسمع كلامها ياريت حد يقولى ممكن ولا لأ
وشكرا على سؤالك ياقمر

مشمشة حبيبة ميدة
01-01-2011, 11:24 PM
اوك ياقمر انا كوكى المصرية

نورتينا يا كوكى وانستينا ويارب تستفيدى

مشمشة حبيبة ميدة
01-02-2011, 01:32 AM
ما شاء الله يا مشمشه
موضوعك حلو
وانا اضيف حاجه شكلك ناسيتها
وهي القمصان المصريه
بصراحه روووعه
انا شريت واحد من مصر مع الحلق والخلخال بجد زوجي اتجنن عليه
حتى في ليلة العيد اتصل علي من الدوام يقول البسيه الليله

ومره اتصل علي ويقول لي اشتقت لك اتدكرت شكلك باللبس المصري

شفتي يا مشمشه
اتاريكم يا المصريات امهات الحركات

القميص جننه جنان
وعلى فكره احيانا كثرة الدلع للزوج تبعده
انا كنت كدا مع زوجي دلع عالاخر

لحد ما عينو زاغت
بس الحمد لله فتره وعدت
ورجع لي احسن من اول
والله اني احس اني الحين عروسه جديده من شوقه لي ولهفته علي

واناكمان زيه اشتاق له

ويا بنات كمان رسايل الجوال الغريبه
انا مره ارسلت له هالرساله

كدا مو حلو
لا رساله ترسلوا
ولا سؤال تسالوا
لو علينا تبخلوا
رنه وحده وافصلوا

تتوقعون ايش رده

جاء بنفسه للبيت
قال كدا طيب حلو ولا لا

الله يوفق كل وحده مع زوجها

ياواد يا جامد انت يا مجنن جوزك وجايب معاه من الاخر

بصي متخليهوش يمل الدلع انواع وكل يوم عيشه جو مختلف عن اللى قبله مرة مصرية مرة سورى فتاة ليل ومرة الفرنسية ومرة رقيقة نوعى كده يا جماعة والله رغم كل ده الا كان هيتجوز عليا بس انا مش وصلت لكده الا لما اتعلمت الراجل بيتعامل ازاى انا مفيش حاجة مش بعملها الا معاشرة قوم لوط طبعا بس بجد انا اكلت عقله كلها

بنت الغربيه 22
01-02-2011, 02:49 AM
السلام عليكم

كيفك شوووشوو وآآآآآآآخير ااااا خلصت الصفحااااات
موضوعك رووووووووووعه الله يسعدك ومبروك الحمل ولو انها متأخره
وبالنسبه لايام الدوررره عاااااادي مثل غيرها وانا عموما عاديه على طوول نفسي اتكشخ لاكني ماني متعوده
اهم شئ البس شئ نظيف ومرتب ولو تكون بجامه طول اليوم

واعتقد قصد الدكتوره مو انك تنامي لوحدك لاعاااادي لاكن ما يكون فيه جمااع

ويالله ننتظر الدرووووس

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0